Merhaba örneğin bir engelli vatandaşımız kendi işini kurmak istiyor. 3.dereceden engelli sayalım (%40 engeli ) olsun. Bu kişi kendi işini kurarken devlettenpara yardım alabilir mi ve yaptığı işte vergi indirimine hak kazanabilir mi ?Kazanırsa indirimler hakkında bilgisi olan paylaşabilir mi ?