Arkadaşlar sanırım yanlış anladınız.
Ben konuyu ücretli script kategorisine açtım ve başlığa "Ücretli / Rent A Car Script İsteği" yazdım
Scriptin sahibini değil, alternatif script satışı olan ya da yapabilecek arkadaşlarımızı arıyorum.