sipariş verenlerin çoğu faturayı düşük yazdırıyorlar ve vergi ödemiyorlar. isterse limiti 5 euro yapsınlar. denetim iyi olmadığı sürece bu tür önlemler işe yaramıyor maalesef.
gelen tüm paketler faturasına bakılmaksızın açılıp ürün-model-marka şeklinde internetten fiyat araştırması yapılmalı, kredi kartı ekstresi ve ödeme dekontları karşılaştırılmalı ve gümrükçe kendiliğinden vergilendirme yapılmalı. itirazlar içinde bir birim oluşturulursa her şey sağlıklı işler.
bu şekilde 15 günde gelecek ürün 1 ayda gelir belki ama hileler son bulur.