Retina ekranlı pro al derim ben aşağıdaki modeli kullanıyorum.

Retina ekran kullandığında diğerleri piksel piksel geliyor.

https://urun.n11.com/dizustu-bilgisa...tua-P149918829

Zaten anlatmaya gerek yok avantajlarını ve tabiki fiyat dezavantajını

Rakibi yok bu aletin bana göre yoksa bu fiyatı hayatta vermezdim.