Retina ekranlı pro al derim ben aşağıdaki modeli kullanıyorum.
Retina ekran kullandığında diğerleri piksel piksel geliyor.
https://urun.n11.com/dizustu-bilgisa...tua-P149918829
Zaten anlatmaya gerek yok avantajlarını ve tabiki fiyat dezavantajını
Rakibi yok bu aletin bana göre yoksa bu fiyatı hayatta vermezdim.