Merhaba Arkadaşlar
Bazı kelimelerde ilk sırada olmama rağmen gösterim başına tıklamanın az olduğunu fark ettim. Meraktan soruyorum.
Dikkat çekmesi açısından başlıkta emoji kullansam - biliyorsunuzdur Google artık Emoji içeren başlıkları arama sonuçlarında gösteriyor - Seo açısından bir zararı olur mu ? Var olan sıralamasını kötü etkiler mi ? Yani daha çok ilgi çekip tıklanacağını düşünüyorum ancak Google bu belki emoji kodu nedeniyle sıralamadan düşürebilir. Var mı böyle çalışan bir faydasını veya zararını gören ?