guliyevravan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavsiyem sadece id alın ve ona göre birşeyler yapın. Eğer yapmak istemiyorsanız üye kayıt alanında ; işaretini silmeyi umutmayın. Eğer biri o işareyi yazansa silip veritabanına yazın üye ismini
Anladım. üye ismi içinde ; karakterini birinin kullanabileceğini düşünmemeiştim. Tekrar teşekkürler.