@cengizx;
@CoRPiL;
3. 4. sıradan 12-15. sıraya düşen iki kelimem 7. 8. sıralara düzeltme yapmış durumda.
2. 7. sıra arası giden kelimem 44'e düşüp 22'ye geri çıktı.
4 adet çöp site ilk 5i işgal etmekte şu an benim kelimemde. 2şer linkle.
Ben buradan şunu anlıyorum ki BACKLİNK MANYAĞI edilen siteler yukarı çıktı fakat google'ın denetim sisteminde bir sorun oluştu bence o yüzden düşmüyorlar.
Zaten anlam veremediğim olay bu. Google özgünlük özgünlük özgülnük diyor. Spam yapmayın çıkamazsın diyor. Çıkarsan bile fark eder düşürürüm diyor. Ama adamlara hiç bir şey olmuyor.