cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SGK'yı aradım sordum hocam. ilinizdeki SGK binasına gidip dilekçe vermeniz lazım, borç olan zamanlarda öğrenci olduğunuza dair vs bir şeyler dedi. Yarın SGK'ya gidip soracağım.
Yazık valla hi yazık. Borç olan zamanlarında hastaneye bile gitmedim, burnum bile kanamadı. Bu neyin parası neden bana yansıyor neden neden neden anlam veremiyorum cidden.
Bilgilendirme için teşekkür ederim. Bende aynı şekilde hocam yıllardır allaha şükür doktor yüzü görmedim devlet kendi kafasına göre sigorta yapmış insan bir sorar belki istemiyorum belki ödeyecek durumum yok. Allah sonumuzu hayretsin.