gelisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde 595 TL borç gözüküyor uzaktan eğitim öğrencisyim. Biraz araştırdım öğrenci belgesini götürünce siliniyormuş sanırım.
SGK'yı aradım sordum hocam. ilinizdeki SGK binasına gidip dilekçe vermeniz lazım, borç olan zamanlarda öğrenci olduğunuza dair vs bir şeyler dedi. Yarın SGK'ya gidip soracağım.
Yazık valla hi yazık. Borç olan zamanlarında hastaneye bile gitmedim, burnum bile kanamadı. Bu neyin parası neden bana yansıyor neden neden neden anlam veremiyorum cidden.