herkesin farklı demekki benim bu ay sitelerden ortalama kazancım çok çok güzel vallahi 1 yıl sonra meyveleri toplamaya başlıyorum galiba para buldukça yeni alan adı alıp site açıyorum yıllandırıp yatırım olarak kullanıcam bir site 30 TL kazandırsın öyle siteler var ki aylardır konu eklemiyorum bile sabit gelirleri var adsense tadını almaya başlıyorum yıllarca dursun sabit üç aşağıya 5 yukarı ne akar ne kokar
hocam mobil konusu üzerinde biraz daha durun diye düşünüyorum ayrıca hiç reklam göremedim index sadece tek reklam vardı
hurriyet.com.tr
milliyet.com.tr inceleyin tasarımınız ona benziyor mobil daha çok değinin sadece mobil tasarım olan reklam yerleşimi yapılan sürümler alın. Mesela sayfa içine kendiniz reklam kodalarıda eklersiniz illaki sabit bir tema olacak diye bir şey yok reklam olmazsa kimse tıklamaz
Rafet55, temayı ben kendim yaptım, mobil için AMP linkleri var sitenin, index sayfasında, evet tek reklam birimi var, içerik sayfasında ise 3 reklam birimi var. Öte yandan, mobil bu sektörde %75-80 gibi bir oranda masaüstü ve diğer sistemlere göre lider konumda; bunun için mobilden girilince farklı boyutlarda ve yerlerde reklam çıkar. Temayı yapalı 3 yıl oldu eskidi diyebilirim, yenileyeceğim bu dönemlerde haklısın.. Sadece Hürriyet - Milliyet değil, yerli yabancı bütün haber sitelerini ve yeni gelişmeleri inceliyor ve değerlendiriyorum.. Önerilerin için teşekkür ederim..