Hocam sanırım bu işte yenisiniz. Yanlış anlamayın ama sizin boşta premium dediğiniz domainden daha iyi premium hatta jenerik ve 2-3 yıllık para ödediğim domainleri 10 liradan açık arttırmaya çıkamıyorum çoğuna teklif gelmiyor. Bu domain işi harbiden kurtlar sofrası olmuş. Biz dolu olan domainlerimize müşteri bulamazken umarım siz boştaki domainlerinize müşteri bulabilirsiniz.
Aynen hocam, domanimin diğer uzantısı 95.000$ dan satıştaydı, ben elimdekini 200 tl den bırakmak zorunda kaldım. o da zar zor.