Merhabalar,
Şu an benimde kullandığım ve feedback olarak memnun kaldığım bir ICO aracım var. Kullanmak isteyen arkadaşlar linki buraya bırakıyorum girip üye olabilirler.
Ayrıca Referanslı Lnikler ile karşılıklı Kazan Kazan durumu oluyor.
Refsiz Link : https://monetizecoin.com/
Refli link : https://monetizecoin.io/5a67850d33adc
Nedir bu ICO Mantığı?
Sistemin kısaca mantığı şu şekilde çalışıyor. Eğer ki sisteme girerseniz BTC veya Etheriumunuzu kendi para cinsine çeviriyor. Daha sonra bir nevi " sermaye arttırımı " gibi halka arz işlemi oluyor. Kişiler bu halka arzlardan bellirli sayıyı düşük fiyatlardan almaya çalışıyor . Örneğin : siz eğer ki 0.40$'dan aldığınız bir hisseyi diğer yatırımcıların alması ile fiyatı toplamda 0,80$ buluyor. Bu şekilde sizin aldığınız miktar ise 2 katı değerlenmiş oluyor. En kısa şekilde sizlere açıklamaya çalıştım umarım yardımcı olabilmişimdir.
Eğer daha fazla bilgi almak istiyorsunuz konu altından veya Pm ile ulaşabilirsiniz.