Halil_69 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kararsızım hangisini önerirsiniz dostlar
Yaklaşık 2 yıldır digitürk kullanıyorum. Koyu Beşiktaşlıyım. Tivibuya denk gelen maçları dışarıda izleyip bilet parasını mekanlara vermekten yoruldum artık.
Son 2 aydır ip tv kullanıyorum. Çokta memnunum. Evinde internet sorunu yok ise hiç düşünme bir ip tv al. 6 aylığı 80-100lira civarında. Performans olarak memnun olmaya devam edersem evdeki digitürkü iptal etmeyi bile düşünüyorum.
Sevgiler
Edit: İp tvye sadece spor olarak bakma. Tüm dünya tv spor belgesel film kanallarını izleyebiliyorsun.