Tivubu 2 sene kullandım gerçekten çok sıkıntılıydı. Sürekli gidip gelmeler, sürekli pin kodu girdiyordu filan, yazılımı takılıyordu vs uydunete geçtim baya rahatım 50 gb akk 25 mbs hız + tv + belgesel kanalı 38 tl ödüyorum aylık