Değerli arkadaşlar, web sitemde yaklaşık 4 yıldır sabit aynı Adsense kullanılıyor. Bu bir haber sitesi, Google News kaydı da var..
Aşağıda görseldeki veriler sizce normal mi? '1 kuruş' insanların emeklerine de bir hakaret değil midir?.. Adsense Tıklama Başı Maliyet için bir alt sınır koymalı bence.. örn: en azından, 5 kuruş - 10 kuruş gibi...

Adsense Tıklama Başı Maliyet
Görsel ekledim ama sanırım olmadı veriler şöyle:
Tahmini kazançlar: ₺0,08
Sayfa görüntüleme sayısı: 345
Gösterim sayısı: 764
Tıklamalar: 6
Tıklama Başı Maliyet: ₺0,01