Dün bir arkadaş ile anlaşıp takipçi çekmesini istedim.
750 takipçi için anlaştık. Çekim işlemi bitti, aboneler görünüyordu. Sabah baktığımda ise aboneler gitmişti.
Youtube çekim yapıldığını anlayıp işlem yapmış olabilir mi sizce? Ya da daha sonra sorun yaşar mıyım?