Önce jenerik olduğu düşünülüp alınan ama aldıktan sonra da acaba sıralama da problem yaşarmıyım? Sorusu ile karşılaşan ve belki de domaini hiç kullanmadan çöpe gönderen sayısız kişiler var.
Sizin konunuz da böyle hocam. Sayısız konular açıldı ve her kafadan bir ses yankılandı, ama tam açıklayıcı bir şey söylenemedi. Belki de verilen cevaplar bizleri tatmin edemedi.