adresecigkofte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunum böyle olcağı belliydi kerimmoğlunada ben önerdim anlık pumptu 2 kat yaptılar paralarını sonra çekildiler bende daha çok kazanım hırsı ile elimde patladı düne göre şuan zarar 300$ Anlık satsaydım güzel bir edecektim ufak bir rakamla şuan elimde 5000 adet patladı
Dun 0.03 dolardi kac paradan aldin da bu kadar zarar oldu ben sahsen dun gordum onceleri coin da -90 dusmus sekilde gorunuyordu cripto sayfasina gunluk degerlere baktim hemen anladim anlik oldugunu sonrada gece +90 olmus ama ben gece yukselisini gormedim bu cesit coinlari almadan once gecmisine bakin derim cunku kolay kolay yukselmez elinizde aylarca tutarsiniz.