Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende geçen sene 65 iken bu sene 86 oldum ve canım sürekli yemek istiyor, akşama kadar kebap videoları izliyorum, sabah kahvaltı yaparken öğlen yemeğini düşünüyorum.Ne yapacaksam?
Hocam sen banlısın ama her yerde yorum yapabiliyorsun ne ayak anlamadım