Yok gözükmüyor. No Trade diyor.



Email geçmişşimde 2013 de 29,85 Dolarlık BTC-E ye para göndermiş gözüküyorum. o zaman 60 küsür TL idi. Almış gözüküyorum. Ama ortada yok.
Yine R10 dan biri yardımcı olmuş almıştık. Al abi dursun bir köşede diyordu.