Yaşadığınız açlık ve tokluk hormonları ile alakalı olabilir. Bunlar size yemek yiyince "doydun" sinyali üreten, mide boşalınca "acıktın" sinyali üreten hormonlardır. Hormon seviyelerinde dengesizlik olursa aynı sizin yaşadığınız gibi sürekli yeme ihtiyacı olabilir. Endokrinoloji bölümüne gidip derdinizi anlatın. İştahınızı kesmek için öğünlerden yarım saat önce dereotu yiyebilirsiniz.