Benim freelance yazılımcı arkadaş da aynı duruma düşmüş. Burada konu açtım herkes "yok öyle bir şey, vardır bir yedi ği halt, biz de freelance çalışıyoz, hiç bize bişey olmuyo" dışında cevap gelmedi.
iyi ki gaza gelip arkadaşı başka şeylerle itham etmedim.