TLC de ağır yaşamlar diye bir program var. Bunu izle. Hatta sana link de atayım:


https://www.youtube.com/watch?v=FkRZuBGTz3M


Sen bunlara göre daha yolun başındasın. Etme yolun başındayken dön. Yürüyüş bandı al eve. Laptopu koy karşısına. Dizi izleyerek yürü. Ben o şekilde binlerce kilometre yürümüşümdür.