Eyvah Eyvah
Abi 4.000 TL küsur paran olsaydı yine aynısını söyleyebilir miydin

Hala yusuf yusuf atıyorum. İnşallah yarın sabah paramı alabilirim.
evlendiğim zamandan bu yana hiç olmadı o kadar param olsa bile çokta umrumda derdim yine.. (bekar iken) şu anda da bankada mümkün mertebe para tutmuyorum olsada tutmam yani. o yüzden rakamları gözüm görmüyor.. geçmiş olsun ne diyelim. ama kimse parana el koyamaz.. neticede kanıtların var sadece önlem için bloke edilmiştir.