Bitcoin işlemlerinde 100K alınan vergi 322 nokta kusur.
Digerlerindede farklı farklı.
Siz siz olun sakın aylık 40K geçmeyin kişisel hesaplarınızda, sonra öpüyorlar.
İşin kötü tarafı vergi dairesindeki memur umarım birdaha karşımıza bu şekilde gelmezsiniz diye tehtid ediyor haklı olarak.
Fakat konu sahibine söyledigim gibi blokesi farklı yerden gelmiştir.
Bankasını arasın hemen bilgi veriyorlar, ÖRNEK: 2018/3034 bir no ve kurum adı.
Bu dosya numarasıyla o kuruma gidiyorsunuz sorun cözülüyor.
İnşaallah arkadaşımız sorununu en kısa zamanda cözer, dedigim gibi onun blokesi farklı bir yerden gelmiş, devlet 4K üzerinde durmaz.
Hocam BTC için para gonderildiğinde veya hesaba para girdiğinde fatura kagıt kurek sormuyormu bunlar?Mesela ben ticari hesabımda 50K gondersem karsı taraf bana fatura ibraz edemeyecek.Bunu nasıl acıklayacagız?Hadi diyelim para girisi oldu onu bir sekilde fatura keserek kayda gecersin ama giden parada bu nasıl olacak?