İnsanları yanlış yönlendirmeyin lütfen.
ARKADAŞLAR bunu iyi okuyun:
Ben yüksek miktarda hesaplarımda giriş cıkışlar yaptım;
Ve tüm hesaplarıma bloke geldi.
Bloke gelmesi sizin o hesapları kullanamazsınız anlamına gelmez, bloke gelsede hesaplar aktiftir.
Sadece bloke tutarları vardır, 35 gün neyin kafası ya?
İnsanları yanlış yönlendirmeyin lütfen hocam.
Arkdaşlar burada bilgi kirliligi görüyorum, tamam onlarda yardımcı olmaya çalışıyor bilgi veriyorlar ama banka işi şakaya gelmez.
Arayın banka müşteri hizmetlerini saniyede bilgi veriyorlar, vermek zorundalar.
Neymiş hesabım kapandı 35 gün blokeymiş kalkmazmış.
Yapmayın lütfen.
Bloke talep edilen tutar kadar gelir ve o hesap acık kalır.
Vergi dairesi benim tüm hesaplarıma bloke koydu bitcoin yüzünden ve blokeler duruyor, halen vergi tutarları çekilmedi.
Merak eden varsa skype eklesin canlı canlı GÖSTEREYİM iza edeyim.
Konu sahibine bloke gelme nedenlerini kısaca yazayım.
1. kesinlikle limitten gelmemiştir.
2. bir yere borcu vardı e-haciz geldi
3. bankayı arasın olay bitti
Varsa hesaplarıyla ilgili bloke sorunu yaşayan arasın beni lütfen hemen yardımcı olayım.
Yalnız benim durum farklı. Garanti Bankası'nda 4 ayrı şubede bulunan hesaplarımın tamamında bloke var. 3 hesabın bakiyesi "0" , 1 hesabın bakiyesi "4.000 TL" ve içerideki paramı hiçbir şekilde kullanamıyorum.
Cep şubesine giremiyorum, internet şubesine giremiyorum. Bankamatik kartımı atm'ye taktığımda bakiye -50.000.000 TL olarak görülüyor. Benimki ÇOOOOOOK farklı bir durum...