Dksy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanları yanlış yönlendirmeyin lütfen.

ARKADAŞLAR bunu iyi okuyun:

Ben yüksek miktarda hesaplarımda giriş cıkışlar yaptım;
Ve tüm hesaplarıma bloke geldi.
Bloke gelmesi sizin o hesapları kullanamazsınız anlamına gelmez, bloke gelsede hesaplar aktiftir.
Sadece bloke tutarları vardır, 35 gün neyin kafası ya?
İnsanları yanlış yönlendirmeyin lütfen hocam.

Arkdaşlar burada bilgi kirliligi görüyorum, tamam onlarda yardımcı olmaya çalışıyor bilgi veriyorlar ama banka işi şakaya gelmez.
Arayın banka müşteri hizmetlerini saniyede bilgi veriyorlar, vermek zorundalar.

Neymiş hesabım kapandı 35 gün blokeymiş kalkmazmış.
Yapmayın lütfen.
Bloke talep edilen tutar kadar gelir ve o hesap acık kalır.
Vergi dairesi benim tüm hesaplarıma bloke koydu bitcoin yüzünden ve blokeler duruyor, halen vergi tutarları çekilmedi.
Merak eden varsa skype eklesin canlı canlı GÖSTEREYİM iza edeyim.
Konu sahibine bloke gelme nedenlerini kısaca yazayım.
1. kesinlikle limitten gelmemiştir.
2. bir yere borcu vardı e-haciz geldi
3. bankayı arasın olay bitti

Varsa hesaplarıyla ilgili bloke sorunu yaşayan arasın beni lütfen hemen yardımcı olayım.
Blokenin kaç günde kalktığı söyledi bende gün verdim bu kadar sert mesaj neden yazıyorsunuz ?

Biz enpara tarafından blokeye alındık MASAK, BDDK ,BİMER her biriyle iletişime geçildi bana blokenin kaldırılamayacağı belirtildi inceleniyor denildi ısrarla görüşmelere devam ettim yinede dönüş olmadı paradan ümidi kesmişken 35 gün sonra blokem açıldı ortada yalan dolan yok sallamasyon yok amacınız nedir?