bende kilo alamamaktan şikayetçiyim 190 boy var 65 kiloyum 25 kilo alsam olcak ama 2 ay denedim paso yedim biraz kilo aldım ama artık yemek yemek midemi bulandırmaya başladı içim almıyor kusuyorum mecbur olmasam yemek aramam hiç sırf mecburiyetten yiyorum zerre yeme isteğim olmuyor gitmediğim doktor diyetisyen kalmadı sporada başladım iştah yine aynı iştah hiç açılmıyor bende yiyemiyorum