Öncelikle geçmiş olsun.
Şube size nereden bloke geldigini söyler, hayır söylemedi derseniz? onlar size bilgiyi aktarmakla mükellef.

Şimdi bloke olan hesap hangisi? garanti demişsiniz.
Müşteri hizmetlerini arıyorsunuz? hesap blokem nerden geldi diye soruyorsunuz?
Bilgiyi alıyorsunuz.

Benimde bütün hesaplarıma devlet tarafından boke konuldu;
Nedeni? Kişisel hesaplarımda yüksek miktarda giriş cıkışlardan dolayı.
Bende müşteri hizmetlerinden blokenin geldigi yeri ögrendim, ertesi gün maliye ye gittim.
e-pin işleri yapıyorum ve bu alımları bitcoin ile yaptıgımı belirttim, onlarda bana vergini ödemelisin dediler, tüm hesaplarımdan vergi tutarlarını blokladılar sonrasında hesaplarım acıldı.

Ama söylediginiz rakam 4K şahsi hesaplar için bloke nedeni asla olamaz, en dandik şahsi hesapta 50K aylık limit vardır.
Size bloke başka yerden gelmiştir.
Blokeler E-haciz ile tüm bankalara gider ve hangi bankada kaç liranız varsa bloklanır.
Kısacası burada elbet herkes bilgisini paylaşır ama içinizin rahatlaması için arayın bankayı 1dk içinde ne oldugunu ögrenirsiniz.

Devlet 50K üzeri giriş cıkışları artık soruyor ve korkulacak birşey yok resimdeki gibi vergi tutarlarını hesaplayıp alıyor, sonramı? The End.



Tekrar geçmiş olsun iyi forumlar