AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açılmasa da olur, bir daha bu banka ile çalışmasam da olur sorun değil. Hesaptaki 4 bin TL civarındaki paramı kurtarabilir miyim?
ben şubeye gidip içerdeki tutarı gişeden cekmiştim dostum sanada verebilirler facebook ta garantinin sayfasına mesaj atabilirsin ordan da dönüş yapıyorlar
https://www.facebook.com/Garanti/