Paranın kaynağını mantıklı bir şekilde anlatmalısınız. İncelemeden sonra, tatmin olmazlarsa eğer maliyeye bildirebilirler veya paranızı ödeyip hesabınızı kapatabilirler. Bir şekilde faturalandırırsanız sonuç herkes için olumlu olur. Bu arada gişe değil yönetim katına uğramanızı tavsiye ederim.