Garanti bankası son dönemlerde güvenliği baya arttırdı. ATM'den kartla para çekerken bile sms onayı falan istiyor.
Aynı olay 2k üzeri bir fatura ödemeye çalışırken başıma geldi. 2-3 kere blokelendi açtırdım yine faturayı ödeyemedim.
Muhtemelen sizin de bu saçma güvenlik önlemlerinden bloke edilmiştir. Alo garantiye bağlanıp kısa sürede açtırabilirsiniz tekrar.