Garanti Bankası'nda bulunan 1 hesabıma 2 hafta içinde 50 TL - 350 TL arası ufak meblalarda para girişi olmuştu. Giren paraların toplamı yaklaşık 4 bin TL'yi bulmuştu.
Bugün cep şubesinden hesabıma giriş yapmaya çalıştım fakat olumsuz oldu. En yakın şubeye gittiğimde hesabın bloke olduğunu söylediler. Açılması için talep oluşturdum ve genel merkezin inceleyip tarafıma dönüş yapacaklarını söylediler.
Sizce açılır mı? Benzer bir olay başına gelen oldu mu?