fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fotoğraf falan olsaydı daha iyi ve tatminkar cevaplar verilebilir öneriler sunulabilirdi.
Aslında fotoğralfık pek bir şey yok ufak bir daire yanında bahçe ve bodrum katta bir depo. Ama yine de müsait zaman da fotoğraflarını çeker yüklerim.



dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E-ticaret için depo biraz fazla kaçar.
Yani zaten E-Ticaret riski olan bir iş. Birde siz stok yapacaksınız Bir daha düşünün hocam
Yok zaten öyle full stok yapalım, gibi bir durum yoktu ne bileyim ne satıyorsak raf yaparız gözümüzün önünde durur kargo kutuları evraklar vs gibi. Ama şuan düşündüğümüz bi eticaret yok haliyle rafa kalktı