dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde de küçük bir bodrum vardı, orayı şuan Stüdyoya çevirmeye uğraşıyoruz. R10.net youtube kanalı açılacak yakında orası için içerik üretmek için kullanacağız.
Youtube işine girin derim
Vay başarılar şimdiden hocam.. Aslında olabilir ama ofise yürüme mesafesinde olsa eş zamanlı işler yapılabilir ancak bizim işlerden bağımsız bir şey olması lazım.. Yada eticaret işine girip depo olarak kullanılabilir falan bilmiyorum düşünmek lazım.