WebHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam o ayrı bi emek istiyor ya, ben birazda işin gücün yanında ek gelir gibi düşünüyorum. Sadece o işi yapacak olsak belki olur.
Bizde de küçük bir bodrum vardı, orayı şuan Stüdyoya çevirmeye uğraşıyoruz. R10.net youtube kanalı açılacak yakında orası için içerik üretmek için kullanacağız.
Youtube işine girin derim