İkiside var hocam, daha doğrusu en üst katında ben oturduğum için internet var diyebiliriz.

Ama olaya pek hakim değilim nasıl bir kazancı olur, bilemiyorum
Bir araştırın derim hocam. aralık ayında bende bizim apartmanda kullanmadığımız bodrum katına ufaktan bir rig yerleştirmiştim daha maliyeti çıkartmaya çok var ancak 1 sene önce koysaymışım o rigi şuanda çoktan fazla fazla kar a geçmiştim .