Çok güzel söylüyorsunda hocam bu rtük o kadar düşüncelide neden öpüşme yatak sahnelerine müsade edip, d o l a n d ı r ı c ı l ı k yapıp kanallarda insan sağlıklarıyla bozuk malları pazarlayan insanlar iyi örnek olduklarından mı müsade etmekteler? Bu arada kazada da ölenler olmakta o zaman o haberleri hiç yayınlamasınlar direk istanbulda kaza 4 ölü gibi atıyorlar başlığı.
hocam bunları bana değil rtürke mail göndererek sorabilirsin

ben sorulan soruya tam tabiri ile cevap yazdım