Konu
Admob ödemesi geciken var mı?
24-01-2018, 11:02:42
#1
Befo
21 Ocak tarihinde ödeme yapıldı diye mailler geldi. Fakat bazı hesaplarıma para düştü bazı hesaplara henüz para düşmedi.
Bu sorunu yaşayan var mı acaba?