Hocam çok afedersiniz özür dileyerekten bizim burda Trabzon'da bu duruma pis boğazlılık denir ama kesinlikle yanlıs anlamayın yani bu durumdan kendi görüşüm olarak şöyle ki kendinizi soyutlayarak gıda türlerinden kurtulabilirsiniz diye düşünüyorum cok fazla pc başı değilde daha sosyal şekilde gününüzü geçirmenizi tavsiye ederim gezip tozmak gibi.. çayı şekersiz içmeniz de buna bir örnek olabilir. Yani başka ne denir bilemiyorum allah yardımcınız olsun
estf hocam ben kendime diyorum zaten pis boğazı da başka şeyleri de yaniişim internetle alakalı değil ama yine bilgisayar masa başı oturmak zorundayım hep hareketsiz geçiyor o yüzden. Tek iyi yaptığım şey yıllardır çayı şekersiz içiyorum ama çayın yanında bilimum şekerli ürünleri tüketiyorumöyle olunca da çayı şekersiz içmenin mantığı kalmıyor tabi