Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam her şey zihninizde başlıyor, okuduğum kadarıyla biraz sizde tembellikte var gibi
Yeriniz de olsam, sürekli kendime motivasyon yüklerdim. Her ne olursa olsun negatif insanlardan uzak durmaya çalışırdım. 25 kilo gerçekten çok fazla. Bende kilo alıyorum ama bilinçli şekilde alıyorum.
Mesela boyum 1.87 kilom 83 idi. Şu an 90 kiloyum, inşallah 95 olmak istiyorum (tabii yağ olarak değil)
keşke öyle almak istesem ben de hocam ya alması kolay da vermesi zulüm.tembellikte derken sabahtan akşama kadar işte oturuyoruz iki yıldır spor saonuna yazılıyım yıllık kayıt olup toplasan 30 gün gitmemişimdir. Bi türlü beceremiyorum bazen bi motive oluyorum bi kaç gün sonra gidiyor o motivasyon da kim gitcek şimdi salona diyorum. Eve koşu bandı aldım bi hevesle onu yaparım diye o da ne biliym bir türlü olmuyorYani tam spor yapayım diyorum bir sürü iş varmış gibiyani şuan bir işim yok ama şuan da akşam akşam millet ses gider vs 3saat önce de ya dur az tv ye bakayım vs bir türlü yapamıyorum ki yapsam dahi bu yediklerimle erimek mumkun değildir diye düşünüyorum