Hocam çok afedersiniz özür dileyerekten bizim burda Trabzon'da bu duruma pis boğazlılık denir ama kesinlikle yanlıs anlamayın yani bu durumdan kendi görüşüm olarak şöyle ki kendinizi soyutlayarak gıda türlerinden kurtulabilirsiniz diye düşünüyorum cok fazla pc başı değilde daha sosyal şekilde gününüzü geçirmenizi tavsiye ederim gezip tozmak gibi.. çayı şekersiz içmeniz de buna bir örnek olabilir. Yani başka ne denir bilemiyorum allah yardımcınız olsun