SuratTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yatırımmı? Madencilik mi?
Madencilik ile ilgilenmiyorum. Büyük çapta yapılmadığı sürecede maden yatırımı bana mantıklı gelmiyor.

Ganez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ada, dgb, xlm, doge, xrp, posw, rdd bunları merak ediyorumsizin fikriniz nedir?
Ada gerektiği kadar yükseldi değerini bulduğunu dişünüyorum. Tepe noktalardayken satmıştım. Belki şuan bitcoin fiyatlamaları oturduktan sonra bir miktar daha artacaktır. Ama ben şu seviyelerden girme taraftarı değilim.

Xlm yine bitcoin düşmesinden sebeple 3800 satslara kadar gerilemişti. Şuan 4400 sats civarlarında. Bitcoin düzeltmelerini yaptı gibi altcoinler üzerindeki baskısı bitince Xlm 4900 civarlarına kesinlikle gelir ama 5000lerde ciddi bir duvar var, eğer bu duvarı delerse önü çok açık.delemezse 4300-4900 gidio gelir.

Xrp çok tehlikeli bir kripto neden derseniz marketin çoğu bankaların elinde ani çıkışlar ve inişler var bunun sebebi portföyü profesyonel eller istediği şekilde yönetiyor. Ben 1.5 doları geçtikten sonra korkun demiştim. 2.5 dolardan alanlar var neredeyse yarı yarıya zarar etti. Ripple’ın ne olacağı belli değil hiç girmeyin derim.

Rdd proje olarak çok güvendiğim ve 70 satslardan beri takip ettiğin bir coin. Birçok dostlarıma aldırdım 190 satslardan sattık. Ama beklediğim çıkışı henüz yapmadı. Fakat en ufak gelecek bir haber redcoini uçurur. Kısa vadede elle tutulur bir kâr elde edeceğini düşünmüyorum.

Diğer yazdığınız coinler hakkında bir çalışmam yok malesef