angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sürümü düşürüyoruz olur inşallah. 5.6 kullanıyoruz şuan. 5.5 e düşüreceğiz.
İnşallah, 5.5'e uyum sağlayacaktır diye düşünüyorum.