Arkadaşlar evimin 2. katında modemim mevcut alt katta ki odamda wifi aygıtları tam çekmiyor çok az çekiyor gel git yapıyor bne istiyorum ki bu wifi gücü aynı şekilde orada da olsun bunun için ne almam gerekiyor ?