Merhabalar arkadaşlar rehberımızde 6 bin müşteri datası bulunmaktadır. Müşterilerimiz ile genelde whstasp üzerindeniletişim kuruyoruz. Elektronik işi yaptıgımız için sürekli yeni yaptığımız ithalatları müşterilerimize bildirmek istiyoruz. Doğal olarak tek tek göndermesi çok zor oluyor. Toplu mesaj olusturduk fakat toplu mesajda gunluk 256 falan kişiye ulasıyor. Diğer toplu mesaj listesindekilere mesaj gitmiyor.

Sonuç olarak bilgisayardan whatsap actık ve hepsine elle tek tek gonderıyoruz. Fakat bu cok zaman alıyor. Bunun ıcın bir program falan var mıdır? Otomatik olarak whatsapdan müşterilere yazdıgımız taslagı kopyalayıp yapıstırıp gondersın. Macro var denedik fakat kaldıgı yerı bulması lazım aynı kısıye gondermemesi için.

Bu konu hakkında yardımcı olan arkadasa isterse nakti para da gonderebılırız yeter ki çalışsın.

Saygılarımla