Buraya tıklayarak önbelleği temizleyin diyor. Tıklıyorum aynı resim, önbelleği temizliyorum, tarayıcıyı full temizliyorum. Telefondan tabletten bakıyorum, onlarıda temizliyorum. Gene aynı gözüküyor. Nasıl değişecek bu ?
Resmin çok yakışıklı bence değiştirme