insideman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
satıldı mı acaba?
myfurkanoymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satılmadıysa alıntı yaparsanız sevinirim
beyler 15 TLden ikiniz ilgilendiniz, alıcı kardeşimiz kargo masrafının kendisine ait oldugunu okumamış, sanıyorum baya uzak bir yerde yaşıyor olsa gerek, bir 15 lirada kargo ödemek uygun gelmedi kendisine, vazgeçti. Niyetiniz sürüyor ise sadece ikinize özel devam ettirelim arttırmayı. 15 tlde. Minimum arttırımı 5tlden 1 tlye düşürüyorum, ikinizden biri alsın diye.
2 yıl önce 50 TLye satış fiyatı ile alınmış bir klavyedir. HEr halikarda karlı bir satın alım olacaktı kendisine tamir görmemiş bir cihaz sonuçta. Eksi trade uygulamayacağım yine de..