TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eyvallah... Paylaşmak güzeldir.
Düzeltme: Tahsin olucak yine klavyenin azizliğine uğramışsın... Whatsaptan da Tahir yazıp duruyorsun
bu olay klavyenin azizliğinden çıkıp zihne yerleşmiş artık sen arkadaşı o şekilde kabullen artık ))