Dilekçe hakkın ile bir çok şeyi yapabilirsin ama hoca tarafından bununda bi cezası olur. Sen nasıl dilekçe verirsin diye düşünüp sana ekstra bi fatura çıkartabilir.. Tavsiyem tatlı dille çözmeye bak. Özür dile yanlış yaptım hocam hatamı düzelteyim de huyuna gitmeye bak.